19 Ağustos 2016 Cuma

BELKİ BİR GÜN

BELKİ BİR GÜN


Belki bir gün anlarsın,
Ateşe gire gire sevmek ne demekmiş,
Ne demekmiş umut, ayrılık ne acı,
Ölmeden ölmek ne demekmiş, 
Anlarsın bir gün, bir gün sende yanarsın
Sende kumdan kaleler yaparsın, aldırmazsın
Daldıkça çıkmak bilmezsin ,
Yine de  hayalden resimler çizersin, aldırmazsın

Belki bir gün anlarsın ,
Bakmazsın ardına, ardın sıra kaçıp durursun,
Bir durak bir nefes ararsın, yanarsın
Aşka susarsın sende bir gün,belki
Belki o zaman beni anlarsın,

Belki bir gün anlarsın,
En yakını uzaktan sevmek ne demekmiş,
Aynalar bakmaz yüzüne, sen aldırmazsın ,
Sen ancak derin derin ona bakarsın, yanarsın bir gün, yanarsın,
Belki bir gün o zaman beni anlarsın
Belki bir gün anlarsın,
Bu gönül ne ekinler biçti,
Kim bilir kaç hasat yığdı senin için, 
Kaç yıl geçti sönmedi, tutuşmak ne demek,
Cayır cayır yanmak ne demekmiş 
Belki bir  gün o zaman beni anlarsın

Belki bir gün anlarsın,
Dünya üzerine yıkılacak sanırsın,
Daha seni hangi hava boğacak, 
Güneş ne zaman doğacak dersin bir gün,
Karanlıklarda donarsın, bakışlara yanarsın, ağlarsın bir gün 
Bir teselli, bir umut ararsın, acı acı bakarsın gökyüzüne,

Belki bir gün, o zaman beni anlarsın....

26 yaşındayım,Felsefe 3.sınıf öğrencisiyim,Milli Eğitimde Memur olarak çalışıyorum.

BENZER YAZILAR

0 yorum:

Eleştiri ve yorumlarına ihtiyacım var