19 Ağustos 2016 Cuma

GELİRSEN


GELİRSEN
gelirsen eğer bir gün... 
uzak diyarlardan sessizce 
bir rüzgar gibi ensemde 
bir yıldız kayar gökyüzünden 
rıhtıma yaklaştıkça gemi...
su dökerim ayaklarına 
ne çok özledim bir bilsen 
bir bilsen ne zor...
hele ki ellerin, kulaklarımda 
ellerin gözlerimde,
ellerin ayaklarımda
ellerin sokaklarda,
ellerin göz pınarlarımda 
ve ellerimiz anılarda
büyük hatıralar rüzgarıyla
bir oraya bir buraya savrulmakta
peki ya gözlerin...
gözlerin gözlerimde 
gözlerin hislerimde 
içtiğim suda, 
zihnimin en ucunda
seni düşünmek 
seni yaşamak ne zor,,,
ne çok özledim bir bilsen 
hatırlamak ne acı
unutmak ne mümkün 
uzaklardan çok uzaklardan 
tatlı bir rüzgarın esintisiyle 
geliyor o mis kokun
gelirsen eğer bir gün...
benden rüzgarlara selam söyle
onlar bilir beni onlar bilir seni...
yüreğimin tam ortasından en derinden 
esiyor usul usul derinden 
ne toprak özler yağmuru 
ne gül bülbülü
ne de gece gündüzü
seni özlediğim kadar 
ey ömrümün baharı 

ne çok özledim seni bir bilsen...

26 yaşındayım,Felsefe 3.sınıf öğrencisiyim,Milli Eğitimde Memur olarak çalışıyorum.

BENZER YAZILAR