19 Ağustos 2016 Cuma

MAVİYDİ MASMAVİ


MAVİYDİ MASMAVİ

seninleyken her sabah
maviydi masmavi
o ışıl ışıl bana bakan gözler yok mu
ne çok özledim bir bilsen
bir bilsen ne kadar zor 
sensiz geçen her sabah, her akşam
bir bilsen ne kadar acı sensiz  bakmak
pencereden karlara ,yağmurlara
ah! bir bilsen umutsuz gecen gecelerimi
ah! o küçük ellerin, o sıcacık gülüşün yok mu
ne çok özledim bir bilsen 
bana "avucumda tüm umutlarımız işte hepsi burada" derken
hani nerde şimdi kırmızı masallar, nerede kumdan kaleler
her solukta nefesimi kesecek gülüşün, mutluluğun ,aşkın nerede şimdi
ahhh! ne çok acı bir bilsen; sensiz yaşamak, yaşamak denirse tabi
yine de sensiz ölmek ne acı! 
kaldırımlarda kaldı gözlerim
 hayallerde dalarken
sen varken ne hoştu ne güzeldi
öyle çocuksu bakmak, çocuksu yaşamak
kumdan kaleler,
 hayalden o belirsiz çizgiler,
 umuttan örülü beyaz sayfalar 
maviydi her şey masmavi...
hadi gel tüm umutlar avucumda
şimdi tüm sevdiklerin 
tüm o kardan çiçekler,
umut çiçekleri hepsi, her biri avucumda
bana ya kaybedersem seni
 ben ne yaparım dercesine aşkla bakışın yok mu
ne çok özledim bir bilsen ah ne acı
göğsümde sızı ilk göz ağrısı,
aşk kimyam benim 
ne çok özledim seni,
sensiz gözlerim;
hep boş bomboş bakan kara tahtalar gibi
nerede bana kaygısız uzanan ellerin nerede şimdi
ne çok özledim bir bilsen,
 hatıralar ne acı, ne zor, dayanmak çok çok zor 
ah bir bilsen;
 koridorlarda boğuk bir yankıyım şimdi 
hiçbir şey duymaz anlamaz oldu kulaklarım,
gözlerim görmüyor sanki 
bir ışık arıyor gözlerim 
ah kaygısız güneşim neredesin şimdi
bak sensiz ne haldeyim umutlar kör 
ağaçlar, kuşlar, gök ve yerde kuru şimdi
dağlar halen sesini sayıklıyor her sabah
ah ne çok zor bir bilsen 
seninleyken her sabah;

maviydi masmavi...

26 yaşındayım,Felsefe 3.sınıf öğrencisiyim,Milli Eğitimde Memur olarak çalışıyorum.

BENZER YAZILAR