3 Kasım 2016 Perşembe

HAŞİR


Çölde  rüzgar, gökte su
Ötelerden, ötelerden, ötelerden
Topraklar can bekliyordu
En ücra köşelerden
Tohum uykuda, eller havada
Üç yüz milyon taife, hepsi aynı sayfada
Diriliş mi, diriliş mi, diriliş mi, diriliş!!!
Onca envar içinde  yoktur bir tek  serzeniş!
Tabiatı  halık sayan ;
Gören gözün görmez olsun
Tevhide şirki sayan
Çürük aklın olmaz olsun
Hepsi ahenk, hepsi  güzel, hepsi şirin
Kudret kalemi her şeyden daha derin
İlim, hikmet, irfan, fazilet, artık ne varsa
O kadir olan Zat'ın rahmet  havuzunda
Rum:50'yi oku, gör, duy, bil!
Onu tanımayan Karun da olsa sersefil!!
Duydum, okudum, bildim amenna
Haktan gayrı ilah yoktur benim yanımda...

26 yaşındayım,Felsefe 3.sınıf öğrencisiyim,Milli Eğitimde Memur olarak çalışıyorum.

BENZER YAZILAR

0 yorum:

Eleştiri ve yorumlarına ihtiyacım var